شهامت حضرت زینب(س)در مجلس یزید(لعنت الله علیه)

مغیث الشیعه

معرفی مداحان و ذاکران

شهامت حضرت زینب(س)در مجلس یزید(لعنت الله علیه)

زینبدی آدیم حافظ  خون شهدایم

طاها گولویم شیر زن کربوبلایم

زهرادی آنام کان وفا کنز حیایم

*******

شاگرد کلاس  شه نیکو  سیرم من

اهل حرمه درس وفا اورگه درم من

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هر ایشده  کمک آلام  حق  لم یزلیدن

درس ادب و معرفت اورگشدیم علیدن

زهرا  قیزیام ،سن ده زنا زاده   یزیدن

*******

باش اگمدی  ظلم و ستمه آل  رسالت

احسن بیله قارداشیمه کی ایتمدی بیعت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فکر ایلمه  قارداشیم ئولوب یوخدی  پناهیم

عرشه اوجالوب دهریده بو عزت و جاهیم

بو قصر  و دژ محکمون آخر یخار  آهیم

*******

هر لحظه خدانین آدی واردی دهنیمده

قارداشیم حسینون قانی واردی بدنیمده

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ویران اولا گر کاخ  ستم دینجه لرم من

شاماتی گزوب مجلس شومه ن گلرم من

یابن  الطلقا   باشیوه ده   کل  الرم  من

*******

نطقیمله سنی دهریده من تنگه گتوررم

بو سلطنتین  تختینی  باشیوه  چووررم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من زینب  بی یارم  هواداریم   ئولوبدی

غملر بوکولوب قلبیمه غمخواریم ئولوبدی

نهر اوسته اوزون قوللی علمداریم ئولوبدی

*******

یابن  الطلقا  ساغر صبریم  جالانوبدی

دروازه ی ساعاتیده عمروم تالانوبدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شهامت حضرت زینب(س)در مجلس یزید(لعنت الله علیه)حضرت زینبزینبشهامتشجاعتمغیثمغیث الشیعهشیعه

[ دو شنبه 23 اسفند 1395

] [ 22:39 ] [ moqisoshie@ ]

[ ]